06.03.2017
1-урок у 2-А класі.Перша підгрупа дітей.

На початку уроку діти повтрили навчальний матеріал, найбільше їм сподобалось розгадувати ребус. Познайомились із новою темою уроку. Діти добре засвоїли новий навчальний матеріал, який я пояснювала із демонстрацією презентації. Перед початком роботи за комп'ютером Тетяна Василівна провела інструктаж виконання подальшої практичної роботи. За комп'ютером діти працювали 12 хвилин. Після чого вчителька провела релаксацію для очей. На підсумку уроку діти активно відповідали на питання.
06.03.2017
Відвідування уроку студентки- практикантки - Петренко Н.П.
На уроці було цікаво. На актуалізації знань діти добре відповідали на питання, їм сподобалось розгадувати ребуси.
Наталія вміло поєднала розповідь з демонстрацією слайдів презентації. Діти добре засвоїли новий навчальний матеріал і закріпили його попрацювавши за комп'ютером. Завдяки тому, що Наталія добре пояснила алгоритм роботи у програмі у дітей все вийшло.
Домашнім завданням було попрацювати у зошиті із друкованою основою.
Аналіз уроку
06.03.2017
Аналіз уроку
07.03.201706.03.2017
Відвідування уроку студентки- практикантки - Бєлоконь Анастасії.
Анастасія дуже гарно провела урок.Структура була дотримана. Було проведено фізкультхвилинк та релаксацію для очей після роботи за комп'ютером. Дітям найбільше сподобалась гра "Пантоміма". Вони були активні,відповідали на всі питання.

Тема: Пристрої для створення та опрацювання графічних зображень.
Було присутньо 18 учнів.
Дітям сподобався урок. Вони гарно засвоїли навчальний матеріал. Мені сподобалось проводити урок, так як дітей я вже знала,тому мені було простіше з ними спілкуватись. Діти на уроці були активні. Я добре прорахувала свій час на уроці. Організаційний момент та основна частина зайняли 25 хвилин. Потім діти працювали 12 хвилин за комп'ютером і 3 хвилини залишилось на підсумок уроку.
Самоаналіз уроку
08.03.2017
В цей день у школі був вихідний.
09.03.2017

Тема: Пристрої для створення та опрацювання графічних зображень.
З цим класом я була ще не знайома,але працювати з ними було просто і я отримала задоволення. Діти були дуже активні. Вони швидко і точно відповідали на мої питання.Дітям дуже сподобалась практична робота, яку я для них підготувала. Вони із задоволенням малювали котика, а потім зафарбовували його. Як кажуть, що все познається у порівнянні, то я можу сказати, що цей клас по рівню знань вищий, ніж 2-Б. Зробила для себе висновок, що не все залежить від вчителя, а і багато залежить від самого учня,від того, як він хоче навчатись і чи є в нього бажання.
Самоаналіз уроку

План-конспект уроку: Пристрої для створення та опрацювання грічних зображень.
09.03.2017
Відвідування уроку студентки- практикантки -Рубан І.С.
Урок був гарний. Сподобалось,як Ірина на мотивацію навчальної діяльності використала загадки, діти із радістю їх розгадували. Студентка добре пояснювала новий навчальний матеріал із демонструванням презентації. Також, мені сподобалась хвилинка -цікавинка про логіку.
Урок змістовний,пізнавальний.

Тема заходу: Подорож до "Комп'ютерленду"
Було присутньо 32 учні.
Дітям дуже сподобався захід. Вони із великим задоволенням виконували різні завдання, особливо їм сподобалось малювати плакат із правилами поведінки у комп'ютерному класі.
Вони були активні, веселі, завзяті. Я отримала безліч задоволення від заходу.
Я намагалась якомога доступніше пояснити дітям завдання, розповісти те,що їм невідомо.
Діти дуже швидко поділились на 2 команди,хоча я думала,що це викличе труднощі, адже уже знала цей клас і раніше на це йшло багато часу.
Я зробила висновок, що діти дуже люблять урок Інформатики, а ще краще коли цей урок проходить весело, цікаво і повчально.
13.03.2017
Цього дня я проводила виховний захід, але у 2-А класі.
Він нічим не відрізнявся від попереднього заходу. Але в цьому класі діти більш активні і більш грамотно відповідали на питання. Також дисципліна у цьому класі теж була краще.
Захід пройшов швидко,весело, пізнавально! Всім сподобалось.
Самоаналіз виховного заходу
План-конспект виховного заходу - Подорож до Комп'ютерленду
Цього ж дня я була на уроці вчителя інформатики - Тетяни Василівни.
Клас - 2-А.(1 підгрупа дітей)
На уроці було присутньо 18 учнів
Тема уроку :Пошук зображень в Інтернеті для природознавства ( музичного та образотворчого мистецтв, читання тощо). Право на зображення. Розрізнення дозволів на використання чужих зображень.
Вчитель дуже гарно,доступно пояснила дітям нову тему.
Перед початком роботи за комп'ютером діти разом із вчителем повторили правила поведінки у комп'ютерному класі. Діти закріпили здобуті знання у виконанні практичної роботи.
Єдиний мінус - не було фізкультхвилинки.
13.03.2017
Відвідування виховного заходу студентки - практикантки - Петренко Н.П.
Захід мені сподобався. Діти були активні. Наталія використовувала різні методи, прийомі. На заході була гра" хто швидше", на якій діти записували на ватманах терміни, які пов"язані з роботою в Інтернеті. Також діти ознайомлювались із правила безпечного Інтернету за допомогою квіточки, на пелюстках якої були написані правила. У кінці виховного заходу Наталія нагородила кращу команду дипломом, а іншу - сертифікатом.
Діти були задоволені!
Аналіз виховного заходу
14.03.2017

Клас: 2-Б
Тема уроку:
Пошук зображень в Інтернеті для природознавства( музичного та образотворчого мистецтв, читання тощо). Право на зображення. Розрізнення дозволів на використання чужих зображень.
На уроці було присутньо 18 учнів.
Урок пройшов добре, я залишилась задоволена. Я раціонально розподілила час і виконала всі запропоновані види робіт.
Обрана практична робота була важкувата для учнів другого класу. Їм важко було записувати адресу,адже вона довга і з англійськими літерами, які вони ще не всі знають..Тому на наступний урок я трохи полегшу завдання.
Тим не менше, діти засвоїли навчальний матеріал, навчились знаходити зображення в Інтернеті на різні теми. Також вони навчились визначати ключові слова для пошуку. На етапі закріплення знань я провела опитування і зробила висновок, що діти добре засвоїли навчальний матеріал.
15.03.2017
Клас - 2-В.
На уроці було присутньо 18 учнів.
Тема: Пошук зображень в Інтернеті для природознавства( музичного та образотворчого мистецтв, читання тощо). Право на зображення. Розрізнення дозволів на використання чужих зображень.
Дітям сподобався урок. Вони із захопленням шукали зображення в Інтернеті.
Також мене дуже вразили відповіді дітей на питання. Вони чітко і зрозуміло давали, здавалося б, важкі визначення термінів. Наприклад, "плагіат", "Інтернет"..Практичну роботу виконали швидко,правильно. Тому після уроку в учнів точно залишились знання, це я перевірила на етапі закріплення знань.
15.03.2017
Клас - 2- А.
На уроці було присутньо 12 учнів.
Урок нічим не відрізнявся від попереднього. Діти гарно відповідали на питання. Їм сподобалась фізкультхвилинка під музичний супровід.
Діти дисципліновані, розумні, виховані.Урок пройшов швидко, гарно!
15.03.2017
Клас- 2-Б
На уроці було присутньо 14 учнів.Урок пройшов добре, але на початку уроку була проблема із дисципліною.Я намагалась їх заспокоювати і зацікавлювати,тому на середині уроку в класі було тихо і спокійно.
Практичну роботу я продемонструвала на своєму комп'ютері,тому у дітей все вийшло.
Можу зробити висновок, що цей клас найбільш активний,шумний,говірки і любить порушувати дисципліну.
Останнього дня мого перебування у школі (15.03.2017) я зробила внесок у кабінет інформатики. Я подарувала вчителю інформатики - Тетяні Василівни посібник власної розробки. Вчитель була задоволена, їй сподобалось те, що посібник на українську тематику,що зараз дуже актуально. Сказала, що обов'язково буде використовувати у своїй роботі.
Мені було приємно :)
Мені було приємно :)
За 14.03.17. Була присутня на частині уроку. Добре розроблений конспект. Але були помітні хвилювання. Більше впевненості!
ВідповістиВидалитиМолодець)
ВідповістиВидалитиДуже дякую, більше не буду хвилюватись :)
ВидалитиЮля, ти впоралась із завданнями уроку, вдало організувала практичну роботу. Урок видався змістовним і цікавим!)
ВідповістиВидалитиДякую,Настінька.
ВидалитиМені було приємно, що ти відвідала мій урок)